Vertrek naar Guinee - Reisverslagen van Marrit Mouillé-Das - WaarBenJij.nu Vertrek naar Guinee - Reisverslagen van Marrit Mouillé-Das - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Guinee

Mijn man werkt hier in Guinee Conakry sinds februari en ik ben hier sinds 10 mei. op het moment heb ik nog geen werk, maar ik hoop in de toekomst weer schilder- en pianolessen te gaan geven en /of als leerkracht aan het werk te gaan op een internationale school.Hiervoor woonde ik in Gabon, Mali en Burkina Faso en tussendoor in Nederland.

Recente Reisverslagen:

30 November 2012

De nachtmerrie rond de container

30 September 2012

Verhuizing en bijna vakantie

29 Augustus 2012

Een nieuwe episode

13 Augustus 2012

De tweede nacht – Een minder prettig verloop

01 Augustus 2012

Een minder prettig verloop – de eerste nacht
Marrit

Sinds anderhalve maand woon ik nu in Guinee Conakry. Jérôme, mijn man heeft daar een baan en zelf hoop ik binnenkort ook weer aan de slag te gaan als leerkracht, pianodocente en schilderdocente.

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17972

Voorgaande reizen:

30 September 2012 - 30 September 2012

Verhuizing en bijna vakantie

10 Mei 2012 - 30 November -0001

Vertrek naar Guinee

Landen bezocht: